Hakukonemainonta – Adwords

Adwords on onnistuessaan erittäin tehokas lisä minkä tahansa kokoisen yrityksen markkinointiin. Olemme itse käyttäneet Adwords-mainontaan tuhansia euroja.

Mitä teemme tässä aiheessa?

Hakukonemainonta on monesti todella tehokas keino aloittaa maksettu mainonta verkossa. Adwordsilla me voidaan helposti ja suhteellisen halvalla tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja mm. testata kannattaako meidän sijoittaa aikaa ja rahaa hakukoneoptimointiin.

Ohjelman sisältö

Adwords: Intro hakukonemainontaan 00:00:00
Adwords on loistava markkinoinnin työkalu ja tehokas lisä hakukoneoptimointiin. Adwordsin käyttöön liittyy kuitenkin pari reunaehtoa, joiden tulee toteutua, ennen kuin sen käyttäminen on järkevää.
Adwordsin pimeä puoli – Clickfraud 00:00:00
Klikkaukseen perustuvan hinnoittelun huono puoli on se, että klikkipetoksen todennäköisyys on todella suuri.
Milloin Adwords toimii? 00:00:00
Adwordsia kannattaa käyttää samalla tavalla kuin hakukoneoptimointia, eli nostamaan meidän yrityksen sivut hakutulosten kärkeen tarkkaan valituilla hakusanoilla.
Meidän suunnitelma Adwordsiin 00:00:00
Adwords -kampanjan testaus kannattaa tehdä seuraavalla tavalla: 1) ajetaan kampanjaa kaksi viikkoa, 2) pysähdytään, 3) analysoidaan tulokset ja 4) tehdään päätös jatkosta. Tieteellistä ja tehokasta.
Vielä kaksi asiaa 00:00:00
Meidän on päätettävä kaksi asiaa 1) mille sivulle tulemme kohdentamaan mainoksen ja 2) mikä on meidän budjetti.
Adwords-kampanjan tekeminen 00:00:00
Älä lopeta videon katsomista kesken. Teemme pari tärkeää muutosta aivan lopussa.
Adwords-kampanja: lopuksi 00:00:00
Varmista vielä, että olet määrittänyt koejaksolle päiväkohtaisen budjetin ja asettanut kampanjalle päättymispäivän.
Palaute 00:00:00
Ota avustaja käyttöön
  • Ilmainen
  • Pääsyä ei rajattu